Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.


Zamawiający zgłasza reklamację drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta.


Sklep w ciągu 7 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.


Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na wypełnionym druku reklamacyjnym: FORMULARZ ZWROTU TOWARU. Warunkiem koniecznym, aby Sklep Internetowy bozzolo.pl rozpatrzył reklamację jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.


Reklamowany towar należy odesłać przesyłką pocztową na adres: Bozzolo, Fabryczna 17/9, 31-553 Kraków, PL, z dopiskiem „reklamacja”/”zwrot”


W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Zamawiającego – Sklep Internetowy bozzolo.pl naprawi lub wymieni Zamawiającemu reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.


Zamawiający zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta.


Reklamacji podlegają:


Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta;

Towary uszkodzone mechanicznie w czasie transportu (Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki przed jej odbiorem od kuriera);

Towary niezgodne z zamówieniem.

Reklamacji nie podlega odzież uszkodzona w wyniku nieprawidłowej konserwacji (opisy konserwacji znajdują się na metkach wszystkich produktów marki Bozzolo)

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Zamawiającego.

Zamawiający ma prawo - zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów